מדיניות פרטיות

כללי

בשימוש באתר הנך מאשר/ת את התנאים שבמדיניות פרטיות זו. במידה ואינך מאשר/ת עליך להפסיק כל שימוש באתר.

תגובות

כאשר המבקרים משאירים תגובות באתר אנו אוספים את הנתונים המוצגים בטופס התגובה, ובנוסף גם את כתובת ה-IP של המבקר, ואת מחרוזת ה-user agent של הדפדפן שלו כדי לסייע בזיהוי תגובות זבל. יתכן ונעביר מחרוזת אנונימית שנוצרה מכתובת הדואר האלקטרוני שלך (הנקראת גם hash) לשירות Gravatar כדי לראות אם הנך חבר/ה בשירות. מדיניות הפרטיות של שירות Gravatar זמינה כאן: https://automattic.com/privacy/. לאחר אישור התגובה שלך, תמונת הפרופיל שלך גלויה לציבור בהקשר של התגובה שלך.

מדיה

בהעלאה של תמונות לאתר, מומלץ להימנע מהעלאת תמונות עם נתוני מיקום מוטבעים (EXIF GPS). המבקרים באתר יכולים להוריד ולחלץ את כל נתוני מיקום מהתמונות באתר.

עוגיות

האתר שלנו עשוי לעשות שימוש בעוגיות ("cookies") או אמצעים אחרים המאפשרים לזהות את הגולש/ת באתר ולספק מידע אודות כתובת ה-IP שממנה התחבר/ה הגולש/ת לאתר. ניתן לבטל את השימוש בעוגיות ע"י שינוי הגדרות הדפדפן שלך.

בכתיבת תגובה באתר שלנו, באפשרותך להחליט אם לאפשר לנו לשמור את השם שלך, כתובת האימייל שלך וכתובת האתר שלך בקבצי עוגיות (cookies). השמירה תתבצע לנוחיותך, על מנת שלא יהיה צורך למלא את הפרטים שלך שוב בכתיבת תגובה נוספת. קבצי העוגיות ישמרו לשנה.

תוכן מוטמע מאתרים אחרים

כתבות או פוסטים באתר זה עשויים לכלול תוכן מוטבע (לדוגמה, קטעי וידאו, תמונות, מאמרים, וכו'). תוכן מוטבע מאתרי אינטרנט אחרים דינו כביקור הקורא באתרי האינטרנט מהם מוטבע התוכן.

אתרים אלו עשויים לאסוף נתונים אודותיך, להשתמש בקבצי 'עוגיות', להטמיע מעקב של צד שלישי נוסף, ולנטר את האינטראקציה שלך עם תוכן מוטמע זה, לרבות מעקב אחר האינטראקציה שלך עם התוכן המוטמע, אם יש לך חשבון ואתה מחובר לאתר זה.

המידע שנאסף והשימוש שייעשה בו

במסגרת השימוש באתר ורכישת מוצרים, ייתכן שתתבקש/י למסור פרטי מידע על מנת לבצע את הרכישה כגון: שם מלא, כתובת מגורים, מספר טלפון, כתובת דוא"ל ואמצעי תשלום. איננו שומרים את אמצעי התשלום שלך, הם מועברים ישירות לספק הסליקה לשם ביצוע התשלום ומטופלים בהתאם להוראות תקני חברות האשראי.

במסגרת השימוש באתר ייתכן שתשתף/י עמנו מידע נוסף מרצונך ובהסכמתך החופשית. אינך חייב/ת למסור לנו כל מידע עפ"י חוק, אך במקרים מסויימים אי מסירת המידע תמנע מאיתנו להעניק לך את השירותים המבוקשים (ביצוע רכישה, קבלת הודעות ועידכונים).

במידע הנמסר לנו נשתמש על מנת לנהל ולייעל את הפעילות העסקית שלנו ולשפר את השירותים והתכנים המוצעים באתר.

בעת רכישת מוצרים באתר מידע רלוונטי יימסר לצדדים שלישיים לצורך שירות אספקת המוצרים (חברת שליחויות / סליקת אשראי / חברות אשראי).

אבטחת מידע

המידע הנאסף על ידינו לטובת השימושים המפורטים במדיניות פרטיות זו מאוחסן על שרתים שלהם מערכות אבטחת מידע מתקדמות אשר מצמצמות את הסיכונים לפריצות מידע. בשימוש ורכישה באתר הנך מסכימ/ה למסירת המידע אודותיך ומצהיר/ה שלא תהיה לך כל טענה נגד העסק עקב אירועי אבטחה כלשהם באתר שלא בשליטת העסק.

זכות עיון במידע

הנך זכאי/ת לעיין במידע שלך אשר מוחזק אצלנו בכל עת, עפ"י חוק הגנת פרטיות. אם יש לך חשבון באתר זה, או שהשארת תגובות באתר, באפשרותך לבקש לקבל קובץ של הנתונים האישיים שאנו מחזיקים לגביך, כולל כל הנתונים שסיפקת לנו. באפשרותך גם לבקש שנמחק כל מידע אישי שאנו מחזיקים לגביך. הדבר אינו כולל נתונים שאנו מחויבים לשמור למטרות מנהליות, משפטיות או ביטחוניות.

שינויים במדיניות הפרטיות

מדיניות פרטיות זו הנה מעודכנת ואנו שומרים לעצמנו את הזכות לעדכנה מעת לעת, ללא הודעה מוקדמת. מומלץ להתעדכן במדיניות הפרטיות בטרם כל שימוש באתר.

עגלת קניות